Andreas 18 barre ! :D

Det har nästan vart "18-års hysteri" nu jan/feb, alla har fyllt! Men det är ju bara nice:) Igår var det dags för Anderas att styra fet-fekke ;) Jag började med att grunda med en asstor kebabpizza på nockebytorgs pizzeria (jäääävligt nice) sen begav jag mig hemmåt och gjorde mig iårdning och gick till sigge som hade lite förfest, eftersom jag var så seg hemma som han jag precis komma lagom till att vi skulle till Andreas...:) Och där sjöng vi oss hesa i dörren så födelsedagsbarnet var tvungen att gå in en snabbis på toa och fixa frissan. Sen började festen, lagom mycket folk, massa skönt folk, folk som dansade, och till slut folk som okontrolerat började strula. Som vanligt var det några "VA"-par, men det ingår ju i hela "hemmafestpaketet", för vad skulle en hemmafest utan oväntade par vara ?!
När jag från Caesars knä såg hur folk började panika om borttappade skor och jackor kännde jag hur ojärna jag vill gå hem. Det var typ 20 grader kallt och faktiskt ganska långt hem. Så As usual så var jag, Johanna, Mimmie och Håkan sist att lämna festvärden Andreas som gick omkring och plockade ölburkar i köket och fimpar på trappen. Jag fick sällis av Håkan som bor några nummer bort på gatan och kom tillslut hem till sängen och kvarteret skatan (som jag tittade på tills jag somnade) full och nöjd med en väldigt lyckad kväll. 


P.s det här inlägget tillägnar jag Ulrica! ;) d.s

Kommentarer
Postat av: ullis

haha jaaaa fan va bäst!

2007-02-17 @ 14:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback