juletider firas med blåmärken och allsång

fick lite klagomål från mimmie att jag inte har skrivit på länge, vilket är sant. Så det här inlägget blir vel mimmies då :D !
Julafton var ju till största delen en bilfärd, från mamma till farmor (då jag missade kalle?!), och från farmor till mamma (då jag missade karl-bertils julafton?!) Det var ju såklart jättemysigt att få träffa farmor efter som jag inte gör det så ofta. När jag kom hem satt mamma, janne och morfar och skulle precis öppna klapparna, så jag gled in lite smidigt och joinade. Efter klapparna blev morfar hämtad och vi deckade i varsin soffa. Ca kl 23.30 började jag känna mig lite ensam och rastlös så jag tog kontakt med förstnämda som var hos Kaj. Jag tog en taxi dit och när jag kom så stod mimmie och kaj uppe på balkongen och rökte, så de "kunde inte komma ner och öppna". Jaha....? Men Kaj, kreativ som han är langade ner en stege som jag fick klättra upp på. Så där stod jag på fel sida av balkongräcket och kunde inte bara slänga över ena benet för man var ju lite julfin och hade kjol?! Då man har har varit gammal gymnast så fick jag den strålande idén att göra en  kullebytta över ! Och mimmie var inte sen med att hjälpa till : Du kan landa på mig!!. Så, jag lägger mig över räcket och igentligen bara ramlar lelöst över mimmie. På köpet får jag ett blåmärke som hette duga....men jag är äntligen inne! I Kajs rum är det singstar och massa sprit och jag ligger lååångt efter (i allafall låååångt efter mimmie!) Vi skrålar och sjunger och har väldigt trevligt och mimmie har sms-maraton med en massa beundrare. Runt 3 rundar vi av och jag och mimmie tar en taxi hem. Jag i sängen och mimmie på badrumsgolvet



   
4dagar senare
image170

Kommentarer
Postat av: Mimmie

det där blåmärket är horribelt sofia!

tack för inlägget! haha :)

2007-12-29 @ 12:42:11
Postat av: mimmie

btw härligt att mitt inlägg är ett inlägg beskrivande mina värsta fjortisfasoner :D

2008-01-11 @ 11:25:00
Postat av: sofia

haha

2008-01-24 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback