Ska vi ta en tripp till trädgården ?

Japp det gjorde vi, eller jag och josse rättare sagt. När vi kom in så stötte vi på en massa vänner från olika håll, Adam och hans häng, tora och hennes häng, Josses arbetskollegor ja och många fler:) trevligt var det iallafall. Något annat som också var väldigt trevligt var att ölen bara kostade några ynka kr fram till kl23. så vi beställde glatt in 4 öl åt gången ända tills 22.59.  Efter det hade både jag och Josse Play-do lera i knäskålarna och vågade tränga oss i toalettkön. Kul var det tills jag och Adam skulle gå. Nu är det ett faktum; varenda gång jag och josse befinner oss samtidigt på Trädgården så lackar vi på varandra. Eller förra gången var det jag som var lack och nu var det hon så jag antar att det gick jämt ut nu:) jaja, inte gillar jag henne mindre för det, faktum är att hon är en av mina skönare kompisar som står mig väldigt nära om hjärtat. 
Jag och Adam lackade lite med, eller lackade mycket, det löste sig och vi åkte hem till Adam och sussilurade.
image141image142image144





I onsdags var det röjj på dao, det var trevligt tills hela stureplanseliten dök upp, ne men jävlar vad mycket folk som var där!


blä blä blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback