nu känns det lite bättre :)

Några dagar har gått och jag har vänt om från ilsken till lycklig. Några anledningar till min ilskenhet och irritation har vart att vissa personer inte fattar vart gränsen går. Skaffa kille, låt bli min! Mamma har vart gnällig över att jag ligger som en bulldeg på soffan och slaviskt kollar på Disney channel (som förövrigt är det bästa jag vet) Min mobil är borta och jag verkar inte få tillbaka den, vilket gör mig vansinnig innombords! Men men, det är inte mitt problem hur den kommer fram, och fram ska den. Alla har tagit körkort förutom jag. Jag har ingen praktik.. ååh jag kan hålla på i evigheter.

Men nu till det positiva:
Adam är snäll och kramas mycket när han är full. Mamma har snutat gnälla, jag kom på att jag bara behövde plocka undan och typ sluta slänga kläder på golvet, så hon tvättade alla mina smutskläder vilket resulterade i 9 maskiner, mycket tacksam! Jag har snackat med acne och väntar på svar (hoppas hoppas hoppas) jag har tagit tag i mitt körkort och körde till uppsala och tillbaka, det gick bra:) Var på Martins kräftskiva och det var jättetrevligt! Mimmie har en satelit-kille, som inte är dum i huvudet! BRA!! Mamma är även klar med 3 års pluggande och är nu nykläckt beteendevetare, grattis! Jag har börjat träna igen efter ett uppehåll på typ tre månader (sommarlovet) och det känns så jäkla skönt att bli av med allt flummfet :D 

så det lutar åt rätt håll :D

Fred ut
image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback