IKEA = Porrigt!

Idag var jag och min käre mor en snabbis på IKEA, det var "vi-ska-bara-handla-lite-ljus-oj-det-blev-visst-grejjer-för-600-hundra-kronor". Det är alltid så när man åker dit, man ska köpa en hylla tillbadrummet och kommer hem och kan inreda en tvåa på 80 kvadrat lixom. Men om jag ska komma till saken så köpte vi jättemycket fina saker! Det blev väldigt mycket guld och medaljong, Mmm..... lite porrigt så :) Bland annat så köpte vi rosa/guld medaljong presentpapper som jag har klätt in mina "julklapps-lådor" i, fasnade för ideen när Qarro visade sin present till sitt gudbarn dr hon hade gjort samma grejj fast i svart/guld, myycket  mulligt! Så om man inte har råd att köpa snordyra julklappar så kan man göra en fabulös lyx-present-låda att stoppa den mindre fabulösa presenten i.. :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback