Helg.

Tach Maja, Bellis och Johanna för ett treligt förkrök i fredags hos moi! Bra musik, drinkar, vin och öl och trevligt sällskap, "kan det bli bättre? Nej, jag tro inte det" :D

  




Efter i helgen kan jag helt ärligt säga att jag har gått 11 tunnebanestationer i högklackat. Aj aj aj. Jag och Johanna var på väg hem från stan i fredags kväll när jag kläckte den hurtiga ideén att vi skulle gå hem! För tidigare den kvällen hade vi gått från teckniska högskolan till odenplan, och det gick ju vägen. Men vi var vid hötorget när jag kom på ideén. Så i mina leopard pumps och Johannas svarta började vi gå gå längst sveavägen. Vi stannade vid ett schleven vid odengatan och köpte varsin GB sandwich pepparkaka och jag köpte en stor cookie! Vid fridhemsplan träffade vi en upprörd Mickan vid en korvkiosk som hade fått ta hand om en jobbigt snubbe på kryckor vi tyckte synd om henne ett tag men sen var vi tvugna att fortsätta, klockan var ju typ 2 halv 3. Vid kristineberg/ tranebergsbron hade vi så ont i fötterna så att inte änns Michael Jacksons "beat it" kunde få mig på bra humör! Vi Alviks torg kom Kaj och hämtade oss i taxi och körde våra stackars ömma fötter hem. Så om man räknar bort vägen efter tranebergsbron så hade vi väldigt kul! Vi hade hela tiden Ipoden med skön musik som höll oss på lite väl bra humör eftersom vi sjöng med ganska högt och fult ;) 
Tack för promenaden Jossan! Nu har jag motionerat för tre veckor framöver! 







Lördag var också väldigt trevlig, Då var vi ett gäng hemma hos Johanna och sjöng sing star och drack vin, och lite öl. Och Johannas några år äldre bror fällade skönaste komentaren/ dissen till sina kompisar (jag satt ute på verandan med Maja och råkade höra)
"Ja vi kan ju vara här..... Men det låter ju förjävligt.."
Jag antar att jag kan glömma idol 2007 :)



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback