Första inlägget.

Jaha ja. Då har man skaffat sig en blogg. Lite dubbelmoral från min sida eftersom jag tyckte att det var oskönt och töntigt att blogga, men nu har det gått ett tag sen "blogg-hysterin" var och jag har vel slutat bry mig. Det var när min vän Lina skaffade sig en blogg jag tänkte att jag också minsan kan ha en.
Men men, välkommen till "A la Wictoria" för er som undrar heter jag Wictoria i mellannamn och är himle stolt över det faktiskt! :) Jag går andra året på ett designgymnasium med inriktning textildesign. Mode och design är någon som alltid har intresserat mig, jag sydde kläder till mina dockor när jag var liten och började göra kläder till mig själv så småningom (det var dock inte kläder jag kunde ha på mig in public eftersom jag limmade ihop vissa sömmar när jag blev otålig) men men själva grejjen är att det alltid har varit ett stort intresse. Förutom en väldigt ohärlig period i typ 8'an när allt verkade släppa, men jag kan ju trösta mig med att de flästa jag känner har vart eller är (?!) i en sådan period, och det går ju över efter ett tag (i de flästa lyckliga fall, hehe).

Det var nog allt för stunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback